Memaparkan catatan dengan label duit 8share. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label duit 8share. Papar semua catatan

Jumaat, 16 Mei 2014

Buat Duit Tanpa Modal Dengan 8Share

Sebenarnya ramai yang dah tahu tentang laman web 8share dan potensinya untuk bantu kita jana pendapatan yang lumayan setiap bulan... 

Tapi sayang... 

Berapa kerat sangat yang nak buat dengan serius. 

Ada pun buat acuh tak acuh. 

Saya pun macam tu jugak.

Semalam masa saya login, tengok-tengok dah ada RM30.20 earning dalam akaun 8share. 


Tinggal beberapa ringgit je lagi nak bagi cukup RM50 sebagai syarat minimum untuk cash out. 

In Shaa Allah, saya cuba untuk pulun dalam masa beberapa hari ni untuk cuba target. 

Sebenarnya saya pun tak ada pengalaman cash out lagi 8share ni. 

Kalau ikutkan, earning tu pun saya dah kumpul dari tahun lepas. Kemudian berhenti promot sekejap.

Berhenti pun sebab ada kekeliruan dengan sistem 8share. 

Sekarang ni dah mula faham dan dah boleh back on track. Kalau anda masih lagi berbelah bahagi dan masih lagi tak tau nak buat apa untuk buat duit tanpa modal, jom join 8share.

Buat perlahan-lahan pun tak apa. 

Tak perlu nak rushing. 

Kadang-kadang ni, kita kena rileks bila buat duit online. Tak perlu nak ada tekanan yang tak perlu ni. 

Enjoy the game, enjoy the result. 

  

RM30.20 earning dari 8share

Salah satu daripada aktiviti harian yang kerap kali jugak saya terlepas pandang. 

Nak share iklan daripada 8share

Walaupun kerja dia mudah, tetapi bayaran dia agak lumayan. 

Ok ok ok.. 

RM0.20 untuk setiap klik yang disahkan oleh pihak 8share. 

Kira lumayan ke tidak korang rasa? Bagi saya, kalau nak bandingkan dengan kerja yang kita kena buat, semudah klik share je, itu dah cukup baik. 

Sekarang dah kumpul RM30.20 hasil daripada main share-share iklan. 



Ada lagi RM19.20 untuk genapkan jadi RM50... lepas tu dah boleh cash out. 

Oh bukan mudah rupenye nak dapatkan duit ni hhe

Mungkin sebab saya memang tak berapa hebat bermain dengan 8share ni. nampak gayanya ada banyak lagi skil bermain dengan iklan 8share yang saya masih tak tau. 

Dalam satu-satu masa, ada sekurang-kurangnya 5 - 7 kempen yang berjalan serentak. 

Sebenarnya kalau betul-betul terer, boleh dapat at least dalam RM50 ke RM70 dalam masa sehari je. 

Cis

Sama ada sekarang ni saya masih ada benda yang tak tau, ataupun strategi yang saya pakai ni tak cukup hebat. Nampak sangat nak kena buat post morterm lain lepas ni.  

Kalau korang terbaca post ni dan pada masa yang sama korang masih lagi belum join, meh la join. 

Tak kena bayar apa-apa pun, cuma lepas korang dah join tu kena lah rajin sikit, main share iklan. 

Korang yang akan dibayar nanti

Klik sini ---> untuk join sebagai ahli VIP 8 Share  

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...