Memaparkan catatan dengan label penyelesaian bila fb kena block. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label penyelesaian bila fb kena block. Papar semua catatan

Khamis, 22 November 2018

Macam mana nak buat iklan kalau FB dah kena block?


Masalah FB kena block, sebab terlalu banyak sangat buat iklan. Iklan tu dah jadi macam SPAM. 


Dalam sehari, sampai beribu-ribu iklan yang dihasilkan. Maklumlah, buat iklan guna software atau apps. Software ni pula akan buat kerja copy paste iklan pada group yang pernah disertai. 


Memang tak terasa penatnya. 


Buka software tu, seterusnya biarkan software bekerja dengan sendirinya. 


Tau-tau kita punya iklan dah tersebar dekat berpuluh-puluh group yang kita join. 


Saya tidak menaruh harapan dan kepercayaan terhadap software seperti ini. Pada saya, penggunaan software seperti ini sangatlah berisiko. 


Salah satu kesan negatifnya ialah, kita akan mula dihalang dan disekat untuk buat sebarang posting di group yang kita join. Sekatan ini mungkin terjadi disebabkan pemilik group yang banned posting kita. 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...