Anda nak buat bisnes Tone Excel?
Sila buat secara offline dan online.
Ya... jalankan kedua-duanya serentak.
Kita tak tahu, dari usaha promosi yang mana satu yang akan membuahkan hasil yang paling lumayan. Sama ada secara online ataupun offline.
Macam sekarang ni, saya perasan ramai yang berlumba-lumba buat promosi guna Facebook.
Berkesan ke?
Saya tak nafikan pemasaran di Facebook ini antara teknik pemasaran yang berkesan. Ia cepat sampai kepada golongan sasaran.
Walaubagaimanapun, jangan lupakan dengan mereka-mereka yang biasa online, tetapi jarang online kat FB.
Apa yang mereka buat bila mereka online?
Mungkin mereka cari maklumat kan. Maklumat apa yang mereka cari?
Mungkin tentang cara nak tambah pendapatan. Mungkin tentang cara nak hapuskan hutang kad kredit.
Macam mana kita nak selt-selitkan info tentang Tone Excel dengan maklumat yang mereka cari?
Itulah pentingnya anda belajar juga kaedah pemasaran search engine!
Jangan berebut sumber trafik yang sama.
Malaysia ni luas.
Rakyatnya pun sangat ramai.
Kalau semua orang berebut target prospek yang sama... tak kemana kita.
Slow nanti bisnes yang kita buat.
Memaparkan catatan dengan label cara promosi bisnes tone excel. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label cara promosi bisnes tone excel. Papar semua catatan
Isnin, 6 Oktober 2014
Rabu, 23 Julai 2014
Cara Saya Promosi Bisnes Tone Excel Lebih Mudah
Ah... saya akui, memang saya tak suka nak buat kerja susah-susah.
Kalau ada cara lain yang lebih mudah, lebih praktikal untuk saya buat promosi bagi bisnes Tone Excel, buat apa lah saya nak guna cara yang susah.
Modal untuk saya buat promosi, laman web semata-mata.
Saya bercerita tentang bisnes ini di Facebook.
Mereka yang berminat, untuk mengetahui dengan lebih lanjut tentang bisnes ini, mereka akan terus ke laman web RAHSIA ini.
Kalau nak klik ke laman web tu pun dia tak sanggup, maknanya dia memang tak sesuai nak buat bisnes ini.
Bisnes ini, tak susah, dan pada masa yang sama ia juga tak mudah.
Tetap perlukan keazaman yang kuat untuk lebih berjaya dalam bisnes tu. Kalau buat sekerat-sekerat, hmm... alamatnya peluang nak gagal lebih cerah berbanding peluang nak berjaya.
Kenapa saya kata cara saya buat promosi lebih mudah?
Selain sebab saya tak perlu nak jumpa orang sangat, sebab lain ialah, saya tak perlu nak susah payah buat follow up.
Sistem saya dah buat kerja-kerja follow up ni untuk saya.
Tinggal lagi prospek tu perlu untuk tentukan... sama ada nak bertindak atau tidak.
Ok kalau anda join melalui network anda, anda senang.
Ada banyak benda yang rumit dan leceh saya akan setupkan untuk anda. Tugas anda jadi lebih mudah.
Pertama, promosikan laman web anda.
Kedua, anda kena layan 'prospek-prospek yang hantar emel pada anda'. Itu WAJIB.
Kalau dulu, atau teknik pemasaran lain, anda mungkin perlu bersusah payah nak hantar emel pada pelawat satu per satu, tapi menerusi teknik pemasaran tone excel yang saya akan berikan dan ajarkan pada anda, prospek yang akan cari anda.
Kalau ada cara lain yang lebih mudah, lebih praktikal untuk saya buat promosi bagi bisnes Tone Excel, buat apa lah saya nak guna cara yang susah.
Modal untuk saya buat promosi, laman web semata-mata.
Saya bercerita tentang bisnes ini di Facebook.
Mereka yang berminat, untuk mengetahui dengan lebih lanjut tentang bisnes ini, mereka akan terus ke laman web RAHSIA ini.
Kalau nak klik ke laman web tu pun dia tak sanggup, maknanya dia memang tak sesuai nak buat bisnes ini.
Bisnes ini, tak susah, dan pada masa yang sama ia juga tak mudah.
Tetap perlukan keazaman yang kuat untuk lebih berjaya dalam bisnes tu. Kalau buat sekerat-sekerat, hmm... alamatnya peluang nak gagal lebih cerah berbanding peluang nak berjaya.
Kenapa saya kata cara saya buat promosi lebih mudah?
Selain sebab saya tak perlu nak jumpa orang sangat, sebab lain ialah, saya tak perlu nak susah payah buat follow up.
Sistem saya dah buat kerja-kerja follow up ni untuk saya.
Tinggal lagi prospek tu perlu untuk tentukan... sama ada nak bertindak atau tidak.
Ok kalau anda join melalui network anda, anda senang.
Ada banyak benda yang rumit dan leceh saya akan setupkan untuk anda. Tugas anda jadi lebih mudah.
Pertama, promosikan laman web anda.
Kedua, anda kena layan 'prospek-prospek yang hantar emel pada anda'. Itu WAJIB.
Kalau dulu, atau teknik pemasaran lain, anda mungkin perlu bersusah payah nak hantar emel pada pelawat satu per satu, tapi menerusi teknik pemasaran tone excel yang saya akan berikan dan ajarkan pada anda, prospek yang akan cari anda.
Langgan:
Catatan (Atom)


